Apowersoft rendelési GYIK
Hozzászólás

Apowersoft rendelési GYIK

Utoljára frissítette ekkor: 03-11-2017

Ha kérdése akadt a rendeléssel, a licenceléssel vagy más vonatkozó üggyel kapcsolatban, tekintse át az alábbi GYIK szakaszunkat.

  1. Mi az a VIP fiók?
  2. Mit tehetek, ha nem kaptam meg a VIP fiókomat?
  3. Több számítógépen is használhatom a VIP fiókot?
  4. Egyidejű felhasználói fiók
  5. Meddig használhatom a megvásárolt terméket?
  6. Mi a különbség a személyes licenc és az üzleti licenc között?
  7. Milyen fizetési módokat használhatok?
  8. Kérhetek pénzvisszafizetést rendelés után?
  9. Kaphatok másolatot a számlámról?

Mi az a VIP fiók?

A VIP fiók segítségével a szoftver teljes verzióját aktiválhatja, és minden funkciót korlátozások nélkül használhat.

Mit tehetek, ha nem kaptam meg a VIP fiókomat?

A rendelés sikeres feladását követően 20 percen belül elküldjük a vásárláshoz használt e-mail címre a VIP fiók adatait. Ha nem kapta meg a levelet, ide kattintva férhet fiókjához. Emellett azonnal hozzáférést kaphat a fiókhoz ügyféltámogatási csapatunkat értesítve.

Több számítógépen is használhatom a VIP fiókot?

Igen, a termékeket mindegyik számítógépén telepítheti, és gond nélkül aktiválhatatja is őket VIP fiókjával. Fontos, hogy egy időben csak az egyik számítógépen futtathatja a szoftvereket, másikon nem.

Egyidejű felhasználói fiók

Az egyidejű felhasználói fiók azt jelöli, hogy egyszerre hány felhasználó lehet online, azaz több számítógépen is aktiválhat, de ha túllépi a megengedett mennyiséget, a bejelentkezett fiók automatikusan kilép.

Meddig használhatom a megvásárolt terméket?

A terméket a megvásárolt licenc típusától függő ideig használhatja korlátozások nélkül. Ez az idő a vásárlás napjától kezdődik. Lejártakor a VIP fiók is lejár, ekkor a további használathoz meg kell újítania előfizetését.

Mi a különbség a személyes licenc és az üzleti licenc között?

A személyes licenc otthoni, személyes felhasználásra szól, amely nem használható pénzszerzésre és más üzleti célra. Az üzleti licenc ellenben kereskedelmi használatra szól, így alkalmazhatja például üzleti prezentációkhoz, vállalati demonstrációkhoz és egyebekhez is.

Milyen fizetési módokat használhatok?

Vállalatunk támogatja a legnépszerűbb fizetési módokat: bankkártya, PayPal, csekk/money order, fax, számla és banki átutalás. Pénze garantáltan biztonságban van.

Kérhetek pénzvisszafizetést a rendelés után?

Az Apowersoft 30 napos pénzvisszafizetési garanciát vállal, A visszafizetés megfelelő indoklás mellett, a Visszafizetési elvek alapján történik.

Kaphatok másolatot a számlámról?

Minden rendeléshez elektronikus számlát adunk. A rendelés befejeződését követően a fizetést lebonyolító platform küldi el az elektronikus számlát a vásárló e-mail címére. Ha nem kapta meg a számlát, vegye fel a kapcsolatot ügyféltámogatási csapatunkkal.

Értékelés:4.3 /5(20 értékelés alapján)Köszönjük az értékelést!
Közzétevő:ekkor: Általános Kérdések-re.Utoljára frissítve: 03-11-2017

Hagyj hozzászólást

Add meg a nevedet!
Adj meg értékelést!

Hozzászólás (0)

Szerezze meg most!
APOWERSOFT
Exkluzív
ajándék
&
értékes
leárazások
Tudj meg többet
Apowersoft Unlimited
Egykattintásos telepítő 14+ Apowersoft termékhez
new
Támogatás
Megosztás
Felülvizsgálat
Hozzászólás
Vissza az elejére